Časté dotazy

TERMÍN DORUČENÍ

 

KDY OBDRŽÍM SVŮJ BALÍČEK?

Pokud si objednáte zboží, které máme skladem, vyřídíme objednávku ještě týž den nebo nejpozději do druhého pracovního dne. Balíček tedy obvykle obdržíte do 1-3 pracovních dnů od objednání.

P.S. Pokud si objednáte do 11:00, většinou stihneme balíček odeslat hned a hned zítra bude u vás.

 

CO ZNAMENÁ, KDYŽ JE ZBOŽÍ VYPRODANÉ?

V případě, že jde dát zboží do košíku a objednat, tak zboží brzy naskladníme. Může to trvat pár dní, ale v některých případech i týdnů. Doporučujeme si na produkt vytvořit objednávku a tím si jej rezervujete. Po objednání vás o přesnějším termínu informujeme emailem, takže budete vědět kdy se na balíček můžete tešit. 

Chcete zjistit termín doručení ještě dříve, než produkt objednáte? Zavolejte nám či napište a rádi vám řekneme kdy budeme mít produkt opět skladem.

Ve chvíli, kdy je zboží vyprodané a již nelze vložit do košíku, tak už ho s největší pravděpodobností nebudeme dále vyrábět, protože jsme produkt nahradili novější kolekcí.

 

DOPRAVA A PLATBA

 

KDY MÁM DOPRAVU ZDARMA?

U všech objednávek nad 2000 Kč zaplatíme dopravu za vás.

 

DORUČUJETE TAKÉ NA SLOVENSKO?

Ano, balíčky běžně zasíláme také na Slovensko. Stačí během objednávky v kroku Doprava & platba vybrat zemi doručení: Slovensko a měnu: EUR.

 

DORUČUJETE TAKÉ DO JINÝCH ZEMÍ?

Ano, doručujeme do mnoha dalších států. Seznam zemí si zobrazíte v kroku Doprava & platba rozbalením menu země doručení.

 

JAKÝM ZPŮSOBEM MOHU OBJEDNÁVKU ZAPLATIT?

Standardně je možné platit bankovním převodem, kartou online, rychlým online bankovním převodem, Google Pay nebo Apple Pay.

 

JE MOŽNÉ OBJEDNAT BALÍČEK NA DOBÍRKU?

Dobírku standardně nenabízíme. Pokud z jakéhokoli důvodu chcete platit dobírkou, zavolejte nám nebo napište a rádi uděláme výjimku a balíček pošleme dobírkou.

 

JE MOŽNÉ PLATIT V EUR?

Ano, objednávky na Slovensko či do dalších zemí mimo ČR můžete platit v EUR.

 

DÁRKY A VOUCHERY MONIEL

 

MOHU SI U VÁS ZAKOUPIT DÁRKOVÝ VOUCHER?

Samozřejmě! Napište prosím na zakaznici@moniel.cz a domluvíme se s vámi na voucheru dle vašeho přání.

 

MOHU BALÍČEK MONIEL OBJEDNAT JAKO DÁREK S DORUČENÍM NA JINOU ADRESU?

Jistě, moc rádi vám pomůžeme udělat radost vašemu blízkému. Při objednání vyplňte jako fakturační adresu svoji a jako doručovací uveďte adresu toho, komu chcete dárek Moniel poslat. Všechny naše balíčky balíme s absolutní precizností, láskou a tak, aby byla radost jej rozbalovat. Pevně tedy věříme, že váš dárek vytvoří obdarované obrovský úsměv na tváří a splní tak svůj účel na 100%.

 

VRÁCENÍ A REKLAMACE

 

JAK MOHU OBJEDNANÉ ZBOŽÍ VRÁTIT?

Zboží můžete standardně vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Veškeré informace o vrácení naleznete zde. Zboží prosím vracejte v pořádku - nepoškozené, nenošené a neprané. Děkujeme za ohleduplnost.

 

JAK MOHU ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

V případě, že jste obdrželi vadný produkt nebo došlo k poškození v průběhu záruční lhůty, můžete zboží reklamovat. Veškeré informace o postupu reklamace naleznete zde.

 

PRODUKTY MONIEL

 

KDE JSOU PRODUKTY MONIEL VYRÁBĚNY?

Veškeré naše produkty vyrábíme v České republice.

 

JSOU VAŠE PRODUKTY VHODNÉ PRO DĚTI OD NAROZENÍ?

Ano, veškeré naše produkty jsou šité z materiálů certifikovaných pro miminka od narození. Naše materiály mají certifikaci OEKO-TEX STANDARD 100 1. třídy. Jedná se o látky nejvyšší kvality, které jsou velmi odolné proti opotřebení. 

 

JAKÁ JE ÚDRŽBA POUŽITÝCH MATERIÁLŮ?

V popisku každého produktu naleznete přesné údaje o údržbě daného výrobku. Popis naleznete také na papírové etiketě a látkové etiketě umístěné na produktu.

U všech oblečení pro děti i maminky se počítá s častým praním a použité materiály jsou tomu přizpůsobeny. I po častém praní si proto zachovávají svůj tvar, hebkost a barevnou stálost motivů.